- Masz pytania? Napisz do nas: kontakt@mit24.pl
TESTER GNIAZDA WTYCZKI PRZYCZEPY HAKA + 2 ADAPTERY KD10542
42,99 zł
Tester gniazda wtyczki przyczepy haka holowniczego (7-pin) + 2 adaptery 13/7 i 7/13
Bezprzewodowy tester gniazd, który pozwala w łatwy sposób zidentyfikować problemy związane z niewłaściwym, wadliwym funkcjonowaniem oświetlenia przyczep w instalacjach 7 pinowych.
Jeśli jakakolwiek lampka kontrolna nie zaświeci się, oznacza to uszkodzenie danego przewodu. Produkt sygnalizuje nieprawidłowości zarówno w instalacji elektrycznej przyczepy, jak i pojazdu holującego.
Skład zestawu:
- Tester gniazda
- Adapter 13/7
- Adapter 7/13
- Instrukcja w języku polskim
- Opakowanie
Specyfikacja:
- Złącze: 7-pin
- Napięcie: 12V
- Adaptery: 13/7 i 7/13
- Zasilanie: bateria 9V (brak w zestawie)
- Materiał obudowy: tworzywo sztuczne
- Normy: EN 60309-1:1999, EN50581:2012
- Długość testera: 200 mm
- Szerokość testera: 58 mm
- Średnica wewnętrzna wtyczki: 38 mm
- Waga: 300 g
- Kolor: czarny
Schemat 7-pinowego złącza 12V:
- Biegun 1 (L) - Funkcja: lewy kierunkowskaz - Kolor żółty
- Biegun 2 (54G) - Funkcja: światła przeciwmgielne - Kolor niebieski
- Biegun 3 (31) - Funkcja: masa - Kolor biały
- Biegun 4 (R) - Funkcja: prawy kierunkowskaz - Kolor zielony
- Biegun 5 (58R) - Funkcja: światła pozycyjne prawe - Kolor brązowy
- Biegun 6 (54) - Funkcja: światła hamowania - Kolor czerwony
- Biegun 7 (58L) - Funkcja: światła pozycyjne lewe - Kolor czarny
Test gniazda przyczepy:
- 1. Podłącz gniazdo przyczepy do testera.
- 2. Naciśnij żółty przycisk z boku testera.
- 3. Jeżeli wszystkie przewody są nienaruszone, zapalą się wszystkie lampki kontrolne.
- 4. Jeżeli jakakolwiek lampka kontrolna nie zaświeci się, oznacza to uszkodzenie danego przewodu.
Test pojazdu holującego:
- 1. Podłącz tester do wtyczki przyczepy.
- 2. Naciśnij żółty przycisk z boku testera.
- 3. Jeżeli wszystkie przewody są nienaruszone, zapalą się wszystkie lampki kontrolne.
- 4. Jeżeli jakakolwiek lampka kontrolna nie zaświeci się, oznacza to uszkodzenie danego przewodu.
Test każdego zacisku indywidualnie:
- 1. Włącz zapłon pojazdu i włącz lewy kierunkowskaz.
- 2. Odpowiednia lampka kontrolna powinna zacząć migać z taką samą częstotliwością, w przeciwnym razie występuje przerwa w przewodzie lewego kierunkowskazu.
- 3. Powtórz krok 1 i 2, aby sprawdzić działanie prawego kierunkowskazu oraz świateł tylnych, świateł przeciwmgłowych i świateł stop.
Tester zasilany jest baterią 9V (brak w zestawie).